اکسید, محصولات, معنویات

اکسید آهن سیاه (مگنتیت)

اکسید اهن

 

اکسید آهن سیاه (مگنتیت)

اکسید آهن سیاه به عنوان منبع آهن در کاربردهای سرامیکی، به ویژه در لعاب کاری که قیمت و رنگ خام سیاه آن مهم است، استفاده می شود. اکسید آهن پس از پختن در دمای بالا رنگ را در لعاب ایجاد می کند. درجه خلوص بالا، محتوای فلز سنگین آن کم است.

محصول پودراکسید آهن سیاه ما ۹۷ درصد خلوص دارد.

پودر اکسید آهن سیاه همچنین برای رنگ آمیزی طیف وسیعی از محصولات غیر سرامیکی استفاده می شود.

برخی از رنگدانه های اکسید آهن به طور گسترده در زمینه آرایشی استفاده می شود. آنها غیر سمی و مقاوم در برابر رطوبت می باشند.اکسیدهای آهن درجه بندی شده ایمن برای مصارف آرایشی به صورت مصنوعی تولید می شوند تا از ورود ناخالصی هایی که معمولاً در اکسیدهای آهن طبیعی یافت می شوند جلوگیری شود.

اکسید آهن سیاه یا مگنتیت نیز برای اهداف مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود. از اکسید آهن سیاه در رنگ های ضد زنگ (در بسیاری از پل ها) نیز استفاده می شود.

اکسیدهای آهن به عنوان ماده کنتراست در تصویربرداری تشدید مغناطیسی برای کوتاه کردن زمان آرامش پروتون (T1، T2 و T2) استفاده می شود. عوامل کنتراست فوق پارامغناطیس از یک هسته مغناطیسی کریستالی نامحلول در آب، معمولا مگنتیت (Fe3O4) تشکیل شده اند. میانگین قطر هسته بین ۴ تا ۱۰ نانومتر است. این هسته کریستالی اغلب توسط لایه ای از دکسترین یا مشتقات نشاسته احاطه شده است. اندازه کل ذره به صورت میانگین قطر ذره هیدراته بیان می شود.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال و اطلاع از قیمت محصولات لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۹۳۶۸۳۲۸۹

۰۹۱۲۰۴۹۳۵۶۸

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *