محصولات, معنویات

فلزات و پوشش های مختلف بست ،اتصال دهنده های پودری

فلزات و پوشش های مختلف بست

اتصال دهنده های پودری

پوشش پودری فرآیند پاشش ذرات ریز آسیاب شده و رزین برای ایجاد یک پوشش صاف است که به طور دائم به سطح اتصال دهنده ها متصل می شود. از آنجایی که پوشش به فلز می‌چسبد، سطحی محافظ، سخت و محکم می‌دهد. این کار از محو شدن و آسیب جزئی به پوشش بست جلوگیری می کند. این پوشش باعث می شود این اتصال دهنده ها برای استفاده در کاربردهای زیبایی مانند مبلمان، پیچ های سقف، روکش، وسایل نقلیه و پانل های خارجی ایده آل باشند.

روکش روی

روکش روی (همچنین به عنوان الکترو گالوانیزه شناخته می شود) فرآیندی است که در آن روی با استفاده از جریان الکتریکی اعمال می شود.

یک پوشش روی براق و صاف خواهد بود و برای محیط های خشک و محافظت شده ایده آل است.

پوشش روی به اندازه گالوانیزه داغ مقاوم در برابر خوردگی از زنگ زدگی محافظت نمی کند، اما پوشش جذاب و طول عمر خوبی به اتصالات می دهد.

گالوانیزه گرم

پوشش گالوانیزه شیب نسبتاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است و حفاظت در برابر خوردگی بسیار خوبی را برای سازه های فولادی ایجاد می کند

بست های فولادی در یک حمام داغ از روی غوطه ور می شوند، که یک راه بسیار موثر برای تشکیل یک لایه محافظ روی بست است که پوشش، دوام و حفاظت در برابر خوردگی را ارائه می دهد و در نتیجه طول عمر بست را افزایش می دهد.

اتصال دهنده های فولادی ضد زنگ

برای اتصال دهنده های قوی، پایدار و ضد خوردگی، بهتر از بست های فولادی ضد زنگ استفاده کنید. این فلز مقاوم در برابر زنگ زدگی برای استفاده در کاربردهای بست در فضای باز و ساخت و ساز در کنار دریا ایده آل است.

برای اتصال دهنده های مورد استفاده در محیط های دریایی، در فاصله ۵ کیلومتری از دریا، بهتر است از فولاد ضد زنگ درجه ۳۱۶ استفاده شود که محافظت بهتری در برابر عناصر خارجی می دهد.

نایلون

بست های نایلونی سبک، محکم، مقاوم در برابر خوردگی و غیر قابل نفوذ در برابر سایش و پارگی هستند.

اغلب به عنوان یک مانع بین مواد متضاد استفاده می شود، این احتمال الکترولیز بین آنها را کاهش می دهد.

پیچ‌های نایلونی برای مصارف خارجی، عایق الکتریکی ایده‌آل هستند و می‌توانند با تخته خرده چوب، لاستیک، فلز، چوب و سایر اقلام پلاستیکی استفاده شوند.

برنج

برنج مخلوط (آلیاژ) مس و روی است. بست های برنجی ضد خوردگی، مقاوم در برابر آب هستند و برای کاربردهای خارجی به خوبی کار می کنند. با توجه به این ویژگی ها، پیچ های برنجی اغلب در محیط های دریایی برای کاربردهای طولانی مدت و نگهداری کم استفاده می شود.

بست های برنجی برای کاربردهای زیبایی شناسی ایده آل هستند، به ویژه برای استفاده در نجاری به دلیل رنگ آن، زیرا برنج به مرور زمان تغییر رنگ می دهد و ظاهری روستایی ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *