پیگمنت (رنگدانه), معنویات

اکسید آهن قرمز مصنوعی (سینتیک)

اکسید آهن قرمز مصنوعی (سینتیک)

رنگدانه های اکسید آهن مقاومت خوبی در برابر نور، مقاومت در برابر آب و هوا، مقاومت اسیدی، مقاومت در برابر قلیایی و مقاومت در برابر حلال و همچنین غیر سمی بودن دارند. آنها به طور گسترده در مصالح ساختمانی، پوشش ها، جوهرها، پلاستیک ها، لاستیک، سرامیک، کاغذسازی، محصولات شیشه ای و سوابق مغناطیسی استفاده می شوند.

در مقایسه با محصولات طبیعی، اکسید آهن مصنوعی دارای ویژگی های چگالی بیشتر، اندازه ذرات کوچک، خلوص بالا، قدرت پنهان خوب، جذب روغن بالا، اشباع رنگ بالا و قدرت رنگ دهی قوی است. عملکرد آن از همه جهات بهتر از قرمز آهنی طبیعی است.

مشخصات محصول

  1. مقاومت اسیدی و قلیایی: در برابر هر غلظتی از مواد قلیایی و سایر انواع مواد قلیایی به ویژه ملات سیمان و آهک که معمولاً در ساختمان سازی استفاده می شود بسیار پایدار است و به دلیل پودر یا پودر شدن اجزای ساختمانی سیمان بر استحکام آن تأثیر نمی گذارد. مقاومت خاصی در برابر اسیدهای ضعیف عمومی دارد و اسیدها را رقیق می کند، اما همچنین می تواند به تدریج در اسیدهای قوی به ویژه در شرایط گرم و غلیظ حل شود.

  2. مقاومت در برابر نور و گرما: رنگ در زیر نور شدید خورشید تغییر نخواهد کرد. به دلیل محدودیت های ساختاری، در یک محدوده دمایی مشخص پایدار است و زمانی که از حد دمایی خود فراتر رود، رنگ شروع به تغییر می کند. با افزایش دما، درجه تغییر قابل توجه تر می شود. رنگ زرد اکسید آهن زمانی که از ۱۵۰ درجه سانتیگراد فراتر رفت به تدریج به رنگ قرمز تغییر رنگ می دهد. رنگ قرمز اکسید آهن در دمای ۳۰۰ درجه سانتیگراد به قرمز تیره تغییر می کند، اکسید آهن بنفش به تدریج به قرمز تیره در دمای ۴۰۰ درجه سانتیگراد تغییر رنگ می دهد، اکسید آهن سیاه به تدریج به رنگ قرمز تیره در بیش از ۱۰۰ درجه سانتیگراد تغییر رنگ می دهد، اکسید آهن قهوه ای به تدریج رنگ را به فاز قرمز تغییر می دهد. بیش از ۱۳۰ درجه سانتیگراد، اکسید آهن سبز به تدریج در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد به قرمز تیره تغییر رنگ می دهد.

  3. مقاومت در برابر آب و هوا: تأثیر سرما و گرما جو، شرایط آب و هوایی خشک و مرطوب بر روی رنگدانه بسیار کم است، به دلیل مقاومت در برابر آب و هوای خوب، کاربردهای زیادی در فضای باز وجود دارد.

  4. سایر خواص: در هر گاز کثیفی مانند سولفید هیدروژن، اکسید کربن، اکسید گوگرد، کلرید هیدروژن، اکسید نیتروژن و سایر گازها بسیار پایدار است. در آب، روغن های معدنی مختلف، روغن های گیاهی، اترها، استرها و سایر حلال های آلی نامحلول است و نفوذ ندارد.

توانایی تامین

شرکت پودر مارکت آماده تامین اکسید آهن سینتیک قرمز در مقادیر تناژ برای انواع صنایع می باشد.

بسته بندی این محصول بصورت کیسه های ۲۰ کیلویی قابل ارائه به مشتریان محترم می باشد.

ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *