کاربرد, محصولات, مس, معنویات

خواص و کاربردهای متالورژی پودر مس و آلیاژ مس

فروش پودر مس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

متالورژی پودر ، فناوری استفاده از پودرهای فلزی ، به مهندس ابزاری برای حفظ مواد ، کاهش ماشینکاری و ایمن سازی محصول یکنواخت با هزینه مناسب ارائه می دهد. این روش فلز سازی منحصر به فرد اجازه تولید قطعات با تحمل نزدیک و حداقل ضایعات را می دهد. همچنین امکان توسعه محصولاتی را فراهم می آورد که با هیچ روش دیگری قابل تولید نیستند. با انتخاب مناسب پودرها ، متخصص متالورژی پودر (P/M) می تواند چگالی محصولات را در طیف وسیعی کنترل کرده و طیف وسیعی از خواص مکانیکی و فیزیکی را تضمین کند. او می تواند مخلوطی از فلزات که در یکدیگر نامحلول هستند یا مخلوطی از فلزات و غیر فلزات که ویژگی های هر دو را با هم ترکیب می کند ، تولید کند.

تراکم را می توان برای تولید قطعاتی با تخلخل تا ۶۰ درصد یا برعکس ، قطعاتی که عملاً عاری از منافذ هستند و دارای چگالی نزدیک به چگالی نظری فلز هستند ، کنترل کرد. همچنین می توان چگالی را در یک قسمت تغییر داد. و با تولید قطعاتی با منافذ به هم پیوسته ، متالورژیست می تواند اسکلتی را تهیه کند که با روغن ، پلاستیک یا حتی فلز دارای نقطه ذوب پایین آغشته شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پودر مس خالص به دلیل رسانایی الکتریکی و حرارتی عالی در صنایع برق و الکترونیک استفاده می شود. مس با آلیاژ قلع ، روی ، نیکل و سایر عناصر ، به صورت پودر در قطعات ساختاری و مواد اصطکاکی استفاده می شود. برنج ، برنز و سایر آلیاژهای مس تولید شده با روشهای متالورژی پودر دارای ویژگیهای فیزیکی و مکانیکی مشابه و یا ریخته گری شده هستند. مس همچنین به عنوان یک عنصر آلیاژی در اجزای پودر آهن برای افزایش خواص مکانیکی و کنترل تغییرات ابعادی در حین پخت استفاده می شود که افزودن آن با مخلوط کردن یا نفوذ انجام می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_message]جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۰۴۹۳۵۶۸
۰۹۱۹۳۶۸۳۲۸۹[/us_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid taxonomy_category=”%d9%85%d8%b3″ columns=”3″ filter_style=”style_2″ breakpoint_2_cols=”3″][/vc_column][/vc_row]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *