کاربرد, مس, معنویات

تولید و خصوصیات پودرهای مس و آلیاژ مس (بحش سوم)

فروش پودر مس
تولید پودرهای آلیاژی
بیشتر پودرهای آلیاژی توسط اتمیزه سازی تولید می شوند. پودرهای از قبل مخلوط شده مخلوطی از ترکیب مورد نظر ، با یا بدون روان کننده هستند که در هنگام پخت آلیاژ تشکیل می دهند. پودرهای پیش آلیاژی با اتمیزه شدن ترکیب آلیاژ با روش های ذکر شده برای تولید پودر مس تولید می شوند. پودر پیش آلیاژ را می توان با پخت مخلوط و آسیاب کردن ، پودری با مشخصات دلخواه به دست آورد.
پودرهای آلیاژی از نظر تجاری در مواد مختلف موجود هستند. آنها شامل برنج هایی از ۹۵Cu-5Zn تا ۶۰Cu-40Zn (و نسخه های سرب دار این آلیاژها) ، نقره های نیکل ، برنزهای قلع ، برنزهای آلومینیوم و برنزهای بریلیوم هستند. همانطور که قبلا ذکر شد ، هر آلیاژ مس می تواند به صورت پودر تولید شود.
تولید پودرهای Flake
پودرهایی که قبلاً بحث شد به صورت دانه ای بوده و در درجه اول برای تولید قطعات متالورژی پودر استفاده می شوند. از پودرهای فلیک برای اهداف دیگر استفاده می شود. اگرچه پودر مس خالص به صورت پوسته تولید می شود ، بیشتر پودر پوسته پوسته ، به اصطلاح پودرهای “برنز طلایی” از آلیاژهای مس با روی و آلومینیوم تولید می شود. رنگ های خاص با اصلاح آلیاژهای پایه با قلع یا نیکل تولید می شوند.
این آلیاژ توسط اتمیزه پودر می شود یا ذوب می شود تا پراکندگی ایجاد کند و ذرات با روان کننده ای مانند اسید استئاریک در آسیاب های گلوله ای شارژ می شوند و تا ضخامت مطلوب کاهش می یابند.

 

جهت مطالعه بخش اول کليک کنيد.
جهت مطالعه بخش دوم کليک کنيد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *